Sigara Karşıtı Banner Reklamlar

Anti-sigara gerilla pazarlama isimli önceki yayında yer alan gerilla kadar etkili olmasa bile yine doğru mekanlara yerleştirildiğinde aynı içgörüleri yansıtabilecek kadar başarılı banner reklamlar da sigaranın zararlı olduğunu görsel ögeler ile anlatıyor. Malum sözler uçar, bannerlar kalır. 

Sigara öldürür. Net.


İnanmadıysanız istatistik de var: İngiltere'de her yıl 106.000 kişi sigaradan ölüyor. Türkiye'de değil nasılsa bizi bağlamaz mı? Bizde de sayı yüzbinlerde.


Amerika'da durum daha da vahim: yılda 440.000 kişi.


Yok canım, kurşun kadar hızlı öldürmüyor.


"Sizi öldürür" etkili olmadıysa diye, "sigara geleceğinizi öldürür." diyelim?


Evet sigara gerçekten öldürür, ama "yavaş yavaş". Olumsuz etkileri hızla görülse yine de insanlar içmeye devam eder miydi?





Sigara, çocuklarınızı da öldürür. 



Henüz çocuğunuz yoksa hamilelikte, sizinle birlikte bebeğiniz de sigara içer. 


Yeterli olmadı mı?

İçtiğiniz sigara yalnız çocuğunuzu ya da karnınızdaki bebeği değil, bizi de öldürüyor?





Ağzınızın içi küllüğe döner. Tamam, içiyorsanız bile lütfen sakız, şeker ve üst başınız için de parfüm kullanın. Lütfen :(







"Stres" sigaraya başlamak için gerçek bir bahane değil. Başka bahaneniz varsa, siz yine de başlamayın o da gerçek bir bahane değil.


 Sigara görme yetinizi köreltir. Yine uzun vadeler.


Pazarlama aşkına. 


insan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BJOLİ'NİN ÖNERİSİ

Kurumsal Sosyal Sorumluluk, daha iyi bir dünya, daha karlı şirketler yaratmanın bir yoludur. "Bu sis bulutu dağıldığında, şirketlerin artık bir şeyleri desteklemesi, salt para kazanmak dışında da amaçlarının olması gerektiği düşüncesi herkesçe kabul edilmiş olacak." | Jeffrey Immelt, General Electric Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO'su, Sosyal Sorumluluk Şirketler Konferansı, 2008. Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesi: Angela & Roi

Instagram