Dünyaya gelmek isteyip istemediğimi sormadılar. Neyse ki hangi mesleği istediğimi sordular. Ben de pazarlama aşığı olmayı seçtim. İstanbul Üniversitesi'nde Pazarlama Yüksek Lisans öğrencisiyim. Tezli işler filan.
Dijital dünyada bilgi açlığımı doyurmak için dijital pazarlamaya gönül verdim. Kararım kesin; obez olacağım!
Pazarlama bilincine vardığım ilk gün kendimi satış ile pazarlamanın farkını insanlara anlatmaya adadım. Pazarlamayı hayatım, hayatımı pazarlama yaptım.
Markette sıradan insanlar gibi dolaşamam mesela. Çünkü pazarlama. Diğer insanlar gibi dizi/film seyredemem. Çünkü pazarlama. Diğer insanlar gibi reklamları zaplayamam. Çünkü pazarlama.
Her olayın, varlığın hikayesini keşfetmeye meraklı bir şahsiyet olmamdan olacak ki, çok geniş gereksiz bilgi birikimim vardır; yeri geldikçe su yüzüne çıkar. Bir de hayat güzel, insanlar filan.
BJOLİ'NİN ÖNERİSİ
Kurumsal Sosyal Sorumluluk, daha iyi bir dünya, daha karlı şirketler yaratmanın bir yoludur.
"Bu sis bulutu dağıldığında, şirketlerin artık bir şeyleri desteklemesi, salt para kazanmak dışında da amaçlarının olması gerektiği düşüncesi herkesçe kabul edilmiş olacak." | Jeffrey Immelt, General Electric Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO'su, Sosyal Sorumluluk Şirketler Konferansı, 2008.
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesi: Angela & Roi
Facebook'ta BeÄŸenin
Blogu Takip Edin
Bu yayını okudunuz mu?
Sosyal Medyada Markalar: Arby's
Sosyal Medyada Marka Yönetimi İnsanlar sosyal medyada markaların sıcakkanlı tavırlarına tav oluyor. Esprili, eğlenceli markalar kendini s...
KATEGORÄ°LER
Zamanın Ötesinden
About
Top Ad 728x90
Featured Post Via Labels
Featured Slides Via Labels
Featured Posts Via Labels
More on
Popular Posts
-
Marka farkındalığı, tüketicilerin markayı hatırlaması ya da tekrar telaffuz edebilmesi anlamına gelmektedir. Daha basit bir dille, tüketi...
-
Kahve, içerdiği kafein dolayısı ile uyku halini geciktiren bir etkiye sahip. Kafeinin miktarına ve kişiye göre bu durum değişiyor tabi ama,...
-
Herkes sigarayı bırakmayı en az bir kere düşünüyor, ama kimse bırakmıyor. Sigaranın sağlığa zararlı olduğunu bilmeyen yoksa da ya bu zararl...
-
Pazarlamacılar olarak, tüketici davranışlarını analiz etmemiz kritik değer taşıyor. Yani tüketici neyi neden, nasıl ve nereden satın alıyor...
-
Bugün sokakta, otobüste, televizyonda, radyoda, internette ve hatta alışveriş merkezlerinin lavabo kapılarında bile reklama maruz kalıyoruz...
-
Gerilla pazarlama, küçük işletmelerin az bütçe ile büyük markalar ile girdiği rekabette tutunabilmek amacı ile büyük ses getirmesini sağlay...
-
SWOT, İngilizce'deki Strengths (Üstünlükler), Weakness (Zayıflıklar), Opportunities (Fırsatlar) ve Threats (Tehditler) kelimelerinin il...
-
Malum 14 Şubat yaklaşıyor. Hediye üzerine kurgulanan e-ticaret siteleri şimdiden dijital reklam bütçesini artırmaya başladı bile! Her bir m...
-
Ürün ambalajı ürün hakkında ipuçları verir ve tüketicilerin karar sürecinde, bu karara etki eden bir faktör olarak karşımıza çıkmaktadır. A...
-
Viral reklam, bir marka içeriğinin internet aracılığıyla hızla geniş kitlelere yayılması olarak ifade edilebilir. Marka kaynaklı olabilece...