Bjoli de kim?

Dünyaya gelmek isteyip istemediğimi sormadılar. Neyse ki hangi mesleği istediğimi sordular. Ben de pazarlama aşığı olmayı seçtim. İstanbul Üniversitesi'nde Pazarlama Yüksek Lisans öğrencisiyim. Tezli işler filan.

Dijital dünyada bilgi açlığımı doyurmak için dijital pazarlamaya gönül verdim. Kararım kesin; obez olacağım!

Pazarlama bilincine vardığım ilk gün kendimi satış ile pazarlamanın farkını insanlara anlatmaya adadım. Pazarlamayı hayatım, hayatımı pazarlama yaptım.

Markette sıradan insanlar gibi dolaşamam mesela. Çünkü pazarlama. Diğer insanlar gibi dizi/film seyredemem. Çünkü pazarlama. Diğer insanlar gibi reklamları zaplayamam. Çünkü pazarlama.

Her olayın, varlığın hikayesini keşfetmeye meraklı bir şahsiyet olmamdan olacak ki, çok geniş gereksiz bilgi birikimim vardır; yeri geldikçe su yüzüne çıkar. Bir de hayat güzel, insanlar filan.

BJOLİ'NİN ÖNERİSİ

Kurumsal Sosyal Sorumluluk, daha iyi bir dünya, daha karlı şirketler yaratmanın bir yoludur. "Bu sis bulutu dağıldığında, şirketlerin artık bir şeyleri desteklemesi, salt para kazanmak dışında da amaçlarının olması gerektiği düşüncesi herkesçe kabul edilmiş olacak." | Jeffrey Immelt, General Electric Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO'su, Sosyal Sorumluluk Şirketler Konferansı, 2008. Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesi: Angela & Roi

Instagram